Når du køber din fremtidssikrede TOSHIBA varmeløsning gennem GVTenergi, vil du i forbindelse med installationen blive tilbudt en serviceaftale som fremsendes umiddelbart efter montagen sammen med vores garantibestemmelser.
MULIGHED FOR 5 ÅRS FABRIKSGARANTI
Tiltræder du servicaftalen inden for 30 dage fra installationsdatoen, har du mulighed for 5 års fabriksgaranti på dit TOSHIBA anlæg, mod opretholdelse af serviceaftalen i garantiperiodens løbetid og ved overholdelse af almindelig brugervedligehold under normal drift- og betjening.
AUTOMATISK DRIFT MED TOSHIBA ESTIA A2W
Dit anlæg indreguleres normalt til automatisk drift med udendørs temperatur kompensation, så anlægget udnytter det super effektive TOSHIBA invertersystem med optimale besparelser. Tilpasset din sædvanlige komfort, er der kun ganske få og enkle ting du selv løbende skal efterse og vedligeholde, og det får du grundig instruktion i både ved endt installation og idriftssætning samt ved den medfølgende brugervejledning og GVTenergis specifikke kvikvejledning. Ud over at spare op til 60% på varmeregningen, sikrer du din investering med en af Danmark bedste og billigste serviceordninger.
SERVICEAFTALE INKLUDERER DET LOVPLIGTIGT EFTERSYN
Med undtagelse af enkelte af vores varmepumpe anlæg, kræver stort set alle professionelle varmepumpe anlæg et årligt lovpligtig eftersyn. Selv om en mindre varmepåumpe er undtaget fra lovpligtigt eftersyn, er det en god ide med årligt service, så eventuelle uregelmæssigheder kan taget i opløbet før det bliver rigtig dyrt eller resulterer i et decideret nedbrud. Det lovpligtige eftersyn er indeholdt i alle vores serviceaftaler. Med vores konkurrencedygtige priser på vores serviceordninger, sparer du ofte lidt penge i forhold til de traditionelle udgifter til din eksisterende løsning herunder skorstensfejning, service og vedligehold ved traditionelle brændsels løsninger som brændeovne, brændselsfyr, oliefyr, gasfyr og træpillefyr.
TEKNISK SUPPORT
Som en del af vores servic tilbyder vi service og teknisk support på hverdage i tidsrummet 09.00-16.00, også ved serviceudkald. Serviceudkald, SMS og telefonsupport ud over normal åbningstid samt weekender og helligdage, takseres efter til enhver tid gældende tillægstakster og prisliste.